Alla inlägg under juni 2013

Av Vera Wallenius - 19 juni 2013 12:23

Hej idag ska jag och en kompis kanske till sannabadet det ska bli skönt för det är så varmt ute! Men nu sitter jag och syrran och spelar Sims det är kul, men det går inte så jätte bra nu:( see you later, aligator!

Av Vera Wallenius - 14 juni 2013 16:01

Hej. Jag har varit sjuk i tre dagar nu, det har varit bajs tråkigt och jobbigt jag är fortfarande sjuk men idag är det lite bättre. Vi hade skolavslutning!! Det var mysigt men jobbigt när rektorn håller tal i typ 100 år:O Men nu har vi iaf sommarlov!!! Jippie! Imorron ska vi till sannabadet eller jag vet inte om jag ska dit men jag hoppas att jag är bättre imorrn. Herrå!:*

Klänningen!

Av Vera Wallenius - 5 juni 2013 12:39

Det var så sjukt länge sen jag bloggade!! Jag har antligen inte haft tid eller så har jag bara inte haft något att skriva om, men så kan det vara. Idag, imorrn och på fredag är vi lediga, så skönt! Idag är det typ föratt lärarna är på någon kurs tror jag, imorrn föratt det är röd dag, och på fredag vet jag inte!           Om några timmar ska jag min syster och två kompisar ha tjej kväll och äta tacos och ha det jätte mysigt, sen ska dom sova över här det ska bli så kul!!   

Presentation

HeJ!Jag är en tjej på 11 höstar som för det mesta är glad och skrattar:D Jag bor någonstans i närke! Hoppas att du gillar min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards