Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Vera Wallenius - 5 juli 2014 21:21

Förra fredagen så åkte vi till Kreta, tyvärr hade jag inget internet:/ Så jag kunde inte göra något inlägg så jag kan ju berätta allt som vi gjorde nu istället. För det mesta så badade vi och solade. Dom första dagarna låg vi vid havet och chillade det var kanske ca 26 grader varmt i vattnet vilket man inte kunde klaga på;) Vi åt på en resturang nästan varje kväll som hette The olivetree restaurant det smakade såå gott och det var extra mysigt föratt det låg nere vid havet:)
Vi åt supergod frukost! Dom två sista dagarna låg vi vid poolen och där var det också jätteskönt:)) En dag så åkte vi genom bergen mot Elafonisi och ifall det inte hade blåst så mycket så hade det varit perfekt! Det var klarblått och varmt vatten och asfin sand! På vägen hem så såg vi bergsgätter så var jättegulliga:))) Sen åkte vi på fredagen och kom hem igår kväll, det var tråkigt att lämna det fina stället men samtidigt skönt att vara hemma:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HeJ!Jag är en tjej på 11 höstar som för det mesta är glad och skrattar:D Jag bor någonstans i närke! Hoppas att du gillar min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards